nazwa dokumentu: NR 77/16 z dnia 28 lipca 2016 roku w sprawie powołania członków komisji przetargowej | |
ZarzÄ…dzenie Nr 77/16 Burmistrza Brzostku z dnia 28 lipiec 2016 roku
w sprawie powoÅ‚ania czÅ‚onków komisji przetargowej
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówieÅ„ publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) z a r z Ä… d z a m, co nastÄ™puje:
§1
Powołuję komisję przetargową w składzie:
§2
1. Zadaniem komisji przetargowej jest przeprowadzenie postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dowóz uczniów do szkóÅ‚ na terenie gminy Brzostek z wykorzystaniem komunikacji publicznej. 2. OrganizacjÄ™, skÅ‚ad, tryb pracy, zakres obowiÄ…zków Komisji Przetargowej i odpowiedzialność jej czÅ‚onków okreÅ›la Regulamin Pracy Komisji stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do niniejszego ZarzÄ…dzenia.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski
Załącznik do Zarządzenia 77/16 Burmistrza Brzostku z dnia 28 lipiec 2016 roku
REGULAMIN KOMISJI PRZETARGOWEJ
§ 1 Niniejszy regulamin okreÅ›la organizacjÄ™, tryb pracy oraz zakres obowiÄ…zków czÅ‚onków Komisji Przetargowej powoÅ‚anej ZarzÄ…dzeniem Burmistrza Brzostku z dnia 28. 07. 2016 r., zgodnie z art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej UstawÄ….
§ 2 CzÅ‚onkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonujÄ… powierzone im czynnoÅ›ci, kierujÄ…c siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie przepisami prawa, wiedzÄ… i doÅ›wiadczeniem.
1) czynny udziaÅ‚ w pracach Komisji; 2) wykonywanie poleceÅ„ przewodniczÄ…cego dotyczÄ…cych prac Komisji; 3) niezwÅ‚oczne informowanie przewodniczÄ…cego o okolicznoÅ›ciach uniemożliwiajÄ…cych wykonywanie obowiÄ…zków czÅ‚onka Komisji.
§ 3
§ 4 CzÅ‚onkowie Komisji skÅ‚adajÄ… pisemne oÅ›wiadczenia o istnieniu lub braku istnienia okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 17 Ustawy.
§ 5
1) wyÅ‚Ä…czenia czÅ‚onka Komisji z jej prac; 2) nieusprawiedliwionej nieobecnoÅ›ci na dwóch kolejnych posiedzeniach Komisji; 3) naruszenia przez czÅ‚onka Komisji obowiÄ…zków, o których mowa w § 2 ust. 1 niniejszego Regulaminu; 4) zaistnienia innej przeszkody uniemożliwiajÄ…cej jego udziaÅ‚ w pracach Komisji; 5) gdy czÅ‚onek Komisji przestaÅ‚ być pracownikiem jednostki organizacyjnej.
§ 6
1) wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeÅ„ Komisji; 2) prowadzenie posiedzeÅ„ Komisji; 3) informowanie czÅ‚onków Komisji o odpowiedzialnoÅ›ci w przypadku naruszenia przepisów Ustawy lub niniejszego Regulaminu; 4) odebranie od czÅ‚onków Komisji oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w § 4; 5) podziaÅ‚ pomiÄ™dzy czÅ‚onków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym; 6) przedkÅ‚adanie kierownikowi zamawiajÄ…cego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez KomisjÄ™; 7) nadzorowanie prawidÅ‚owego opracowania dokumentacji postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego; 8) informowanie kierownika zamawiajÄ…cego o problemach zwiÄ…zanych z pracami Komisji w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) nadzór nad przechowywaniem protokoÅ‚u, ofert oraz wszelkich innych dokumentów zwiÄ…zanych z postÄ™powaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 7 Do obowiÄ…zków sekretarza Komisji należy: 1) prowadzenie protokoÅ‚u postÄ™powania; 2) organizowanie – w uzgodnieniu z przewodniczÄ…cym – posiedzeÅ„ Komisji; 3) opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez KomisjÄ™, w zakresie zleconym przez przewodniczÄ…cego; 4) obsÅ‚uga techniczno-organizacyjna Komisji; 5) prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczÄ…cego; 6) przesyÅ‚anie, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiajÄ…cego, ogÅ‚oszeÅ„ i innych dokumentów przygotowanych przez KomisjÄ™; 6a) zamieszczanie na stronie internetowej, ogÅ‚oszeÅ„, informacji i dokumentów wymaganych przez UstawÄ™, a w szczególnoÅ›ci: ogÅ‚oszenia o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wyjaÅ›nieÅ„ do SIWZ, modyfikacji SIWZ, informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, kopii odwoÅ‚ania wszystkim wykonawcom, a jeżeli dotyczy ono treÅ›ci ogÅ‚oszenia o zamówieniu lub postanowieÅ„ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzywajÄ…c wykonawców do przystÄ…pienia do postÄ™powania odwoÅ‚awczego. Zamieszczenie na portalu UZP/ DUWE ogÅ‚oszenia o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia. 7) wydawanie zainteresowanym SIWZ – w trybie przetargu nieograniczonego; 8) przyjmowanie i rejestracja zapytaÅ„ dotyczÄ…cych SIWZ; 9) w razie zwoÅ‚ania zebrania wykonawców – prowadzenie protokoÅ‚u zebrania; 10) przechowywanie protokoÅ‚u, ofert oraz wszelkich innych dokumentów zwiÄ…zanych z postÄ™powaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania; 11) po zakoÅ„czeniu postÄ™powania zarchiwizowanie caÅ‚oÅ›ci dokumentacji zwiÄ…zanej z postÄ™powaniem o udzielenie zamówienia.
§ 8
§ 9
§ 10 Do udzielania wyjaÅ›nieÅ„ i informowania o pracach Komisji uprawnieni sÄ… przewodniczÄ…cy Komisji i sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez przewodniczÄ…cego.
§ 11 1. Komisja: 1) ocenia wykonawców pod kÄ…tem speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i – w razie potrzeby – wzywa ich do uzupeÅ‚nienia oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów, oraz przygotowuje pisma informujÄ…ce o wynikach tej oceny,
§ 12 PrzewodniczÄ…cy komisji zobowiÄ…zany jest: 1) zapewnić, aby otwarcie ofert nastÄ…piÅ‚o w miejscu i terminie, o którym poinformowano wykonawców; 2) bezpoÅ›rednio przed otwarciem ofert podać kwotÄ™, jakÄ… zamawiajÄ…cy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) przed otwarciem każdej z ofert, sprawdzić i okazać obecnym na posiedzeniu stan zabezpieczenia ofert; 4) po otwarciu każdej z ofert ogÅ‚osić: nazwÄ™ (firmÄ™) i adres (siedzibÄ™) wykonawcy, a także informacje dotyczÄ…ce ceny oferty; 5) zapewnić, aby oferty, które zostaÅ‚y zÅ‚ożone po wyznaczonym terminie ich skÅ‚adania nie byÅ‚y otwierane i niezwÅ‚ocznie zostaÅ‚y zwrócone.
§ 13 Po otwarciu ofert Komisja: bada oferty zÅ‚ożone przez wykonawców niewykluczonych z postÄ™powania i – w razie potrzeby – przygotowuje pisma o odrzuceniu oferty; 1) żąda, jeżeli to niezbÄ™dne, udzielenia przez wykonawców wyjaÅ›nieÅ„ dotyczÄ…cych treÅ›ci zÅ‚ożonych ofert; 2) poprawia oczywiste omyÅ‚ki pisarskie oraz omyÅ‚ki rachunkowe w obliczeniu ceny w tekÅ›cie ofert oraz przygotowuje projekt zawiadomienia o poprawieniu omyÅ‚ek; 3) ocenia oferty nie podlegajÄ…ce odrzuceniu; 4) przygotowuje propozycjÄ™ wyboru oferty najkorzystniejszej bÄ…dź wystÄ™puje o unieważnienie postÄ™powania.
§ 14
§ 15 1. Jeżeli kierownik zamawiajÄ…cego zatwierdzi propozycjÄ™ wyboru oferty najkorzystniejszej, sekretarz Komisji niezwÅ‚ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy zÅ‚ożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podajÄ…c nazwÄ™ (firmÄ™) i adres Wykonawcy, którego ofertÄ™ wybrano i uzasadnienie jej wyboru. ZamieÅ›ci również ww. informacje na stronie internetowej i w miejscu publicznie dostÄ™pnym w swojej siedzibie. 2. Jeżeli kierownik zamawiajÄ…cego podejmie decyzjÄ™ o unieważnieniu postÄ™powania, sekretarz Komisji zawiadamia o tym równoczeÅ›nie wszystkich wykonawców, podajÄ…c uzasadnienie faktyczne i prawne.
§ 16 1.Jeżeli nie dokonano odwoÅ‚ania na wybór oferty, przewodniczÄ…cy Komisji przedkÅ‚ada do podpisu kierownikowi zamawiajÄ…cego umowÄ™ oraz zakoÅ„czony protokóÅ‚ postÄ™powania.
§ 17
Burmistrz Brzostku Wojciech Staniszewski | |
informacje wprowadziÅ‚: | Grzegorz Kud³acz |
informacje wytworzyÅ‚: | Grzegorz Kud³acz |
data dodania: 28 Lipca 2016 |
data modyfikacji: / |
data wyworzenia: Grzegorz Kud³acz / 28 Lipca 2016 |